Toimituskulut 4,90€ / Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin / Nopea toimitus 1-3 päivässä
Toimituskulut 4,90€ / Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin / Nopea toimitus 1-3 päivässä
Ostoskori 0

Toimitusehdot

Asiakaspalvelu

asiakaspalvelu@btcosmetics.fi

Autamme kaikissa tuotteitamme tai tilaustasi koskevissa kysymyksissä. Asiasi käsittelyä nopeuttaa jos osaat heti kertoa tilausnumerosi. Tilausnumeron löydät antamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetystä tai tuotteiden mukana saapuneesta tilausvahvistuksesta.

Yleistä verkkokaupasta

Ginna Cosmetics Oy (Y-tunnus: 2917785-4) myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin ilman erillistä ilmoitusta. Pidätämme lisäksi oikeuden mahdollisiin painovirheisiin ja teknisiin muutoksiin, joista ilmoitamme asiakkaalle sähköpostiviestillä tai puhelimitse.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä verkkokaupan kotisivuilla www.btcosmetics.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tuotteita voi tilata myös sähköpostilla asiakaspalvelu@btcosmetics.fi Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostiviestillä, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta, toimituskulut ja arvonlisäveron osuus. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja voidaan käyttää tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä Ginna Cosmetics Oy:n suoramarkkinointiin. Voit kieltää suoramarkkinoinnin ilmoittamalla siitä Ginna Cosmetics Oy:lle. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitustavan ja haluamasi noutopisteen voit valita tilauksen yhteydessä lisättyäsi tuotteen tai tuotteet ostoskoriin. Toimituksen hinta näkyy valittavissa olevien toimitustapojen yhteydessä. Hinta sisältää pakkauskulut. Tarjoamme ilmaisen toimituksen väh. 50€ tilauksiin! Lähetämme sinulle seurantakoodin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun käsittelemme tilaustasi. Paketin toimitusta voi seurata valitsemasi kuljetusyhtiön seurantapalvelussa.

Sinulle ilmoitetaan joko tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin ollessa noudettavissa.

Toimitusaika

Pakkaamme ja lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Ennen klo 12:00 tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään vielä saman päivän aikana. Toimitusaika on yleisimmin 1-3pvä tilauksen tekemisestä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassa ja/tai suoraan asiakkaalle tilausvahvistuksen yhteydessä.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää joko sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@btcosmetics.fi tai kopiona palautettavien tuotteiden kanssa postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta käyttämättömänä ja alkuperäiskunnossa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä, vaan noutamatta jätetty paketti katsotaan toimitetuksi ostokseksi. Kuluista jotka liittyvät noutamattoman paketin uudelleentoimitukseen perimme 25€ maksun.

Palautusosoite:

Ginna Cosmetics Oy
Laivurinkatu 10 B 12a
00150 Helsinki

Poikkeukset palautusoikeuteen

Mikäli tuote on avattu tai sitä on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan (14pvä tuotteiden vastaanottamisesta) jälkeen, ole suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@btcosmetics.fi

Ongelmatilanteet / Reklamaatiot

Kaikki reklamaatiot tulee lähettää meille kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalvelu@btcosmetics.fi Ginna Cosmetics Oy käsittelee reklamaatiot ainoastaan kirjallisena. Näin voimme vähentää väärinymmärryksiä, ja parantaa oikeusturvaasi. Pyrimme vastaamaan reklamaatioihin 1-3. arkipäivän kuluessa. Lisää viestiisi mahdollinen tilausnumero nopeuttaaksesi käsittelyä.

Epäselvissä ongelmatilanteissa asiakkaalla on oikeus valittaa asiasta kuluttajaneuvontaan https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Ginna Cosmetics Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 

Maksaminen:

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Mobiilimaksutavat

Pivo

Pivon verkkomaksupainike on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään, Siirto-maksuna tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa tai Siirron tapauksessa muussa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Tarkemmat käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

GSM-maksaminen

Ainapay

Ainapay-maksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Asiakas voi ostaa yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa kuukauden aikana korkeintaan n. 100 euron edestä. Ostoksia voi tehdä maksimissaan kaksi kappaletta päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.

Ennakkotilisiirto

Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi tilisiirtolomakkeen, jonka hän voi käydä maksamassa perinteiseen tapaan vaikkapa pankissa. Ennakkotilisiirtoa käytettäessä maksu näkyy kauppiaan järjestelmässä keskeneräisenä, kunnes asiakas on maksanut tilisiirtolomakkeen tietojen mukaisesti.

Mash (ent. Euroloan)

Kun maksat ostoksesi Mash-laskulla tai -osamaksulla, saat joustavasti maksuaikaa. Mash on kotimainen, turvallinen ja helppo maksutapa.

Mash-lasku

  • 14 päivää korotonta maksuaikaa
  • Laskun voi muuttaa helposti osamaksuksi

Mash-osamaksu

  • Maksuaika 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta
  • Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein
  • Arvoltaan 2 000 € ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24 kk. Kokonaishinnaksi tulee 2 302,79 € (sis. koron, laskutuslisän ja avausmaksun)

Mash-ostokset rahoittaa Euroloan Consumer Finance Oyj (Y-tunnus: 2159120-9), joka on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Mash-laskun tai -osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10 000 euron ostoksille.

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään tai tunnistautua pankkitunnuksillaan, mikäli ostokset toimitetaan muuhun kuin väestörekisterissä olevaan osoitteeseen. Lasku/laskut toimitetaan ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoittamaan osoitteeseen. Ostosten toimitusosoite on valinnainen.

Asiakaspalvelu palvelee 24 h/vrk
Puh. 0800 94580
(ma–su 24 h, puhelu on maksuton)
asiakaspalvelu@mash.com

Lue lisää: www.mash.com

Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000 €.

Lue lisää Joustosta: jousto.com.

Collector Lasku ja Osamaksu

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.

Kun asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä, joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.

Laskulla tai osamaksulla on mahdollista maksaa tuotteita 5000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk. Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.

Laskun saadessaan asiakas voi valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi). Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).

Laskulla tai osamaksulla maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.

Lisätietoja: collector.fi

Collector Yrityslasku

Tarjoamme myös yrityksille mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Yrityslaskun laskutuslisä on 4,95 €.

Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Collectorin sivuilla: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi 

Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi